wtorek, 24 czerwca 2014

Pielgrzymka na Jasną Górę

Cześć, dzisiaj w raz ze Stowarzyszeniem Przyjaciół  Szkół  Katolickich - SPSK wyruszyliśmy na pielgrzymkę na Jasną Górę . Dwie lekcje w szkole odbyły się zgodnie z planem , ale i tak lekcje się nie odbyły z całą moją klasą siedzieliśmy  w klasie i czekaliśmy na wyjście ze szkoły. Po krótkim czasie ja z moją szkołą wyruszyliśmy na pielgrzymkę . Przyjechały wszystkie szkoły SPSK z całej Polski . Ja , moja koleżanka Ola i mój kolega Adrian staliśmy do pocztu sztandarowego. Msza św. rozpoczęła się o godz.11:00. Po mszy , każdy miał czas wolny dla siebie ja przez ten czas robiłam sobie zdjęcia , które właśnie widzicie . Później wystąpił zespół góralski , byłam bardzo zmęczona więc z Olą wróciłyśmy do domu , a moi koledzy i koleżanki do internatu .                                                                                                                                                                                                                                                                           Jestem bardzo zmęczona i nie mam sił , żeby kończyć moją piosenkę  muszę już znikać . A to zdjęcia z dzisiejszego dnia. Pa pa :)



Brak komentarzy: