piątek, 3 października 2014

Before Sunset

Witam serdecznie dużo się działu u mnie w tym tygodniu jeszcze wczoraj w hotelu musiałam od 6 do 1 piętra schodzić z góry na dół , z dołu na górę i sprzątać a później w domu nauka na szczęście dzisiaj mam wolne . We wtorek byłam na wycieczce w Olsztynie i Mirowie  jutro Wam pokaże z wtorkowej wycieczce , kiedy jechaliśmy do Olsztyna wszyscy spali oprócz nauczycieli , kierowcy i mnie ja pisałam piosenkę zbliżam się już do końca . Nie mam dużo nauki na weekend więc powinnam skończyć pisać ,nie mogę się doczekać bo to będzie moja pierwsza piosenka po angielsku a nie po polsku i myślę ,że też Wam się ona spodoba .
Pa do jutra miłego wieczoru :*****

Hello department a lot for me this week yesterday at the hotel I had from 6 to 1 floor down from top to bottom, from bottom to top and clean the house and later in science, fortunately, today is my day off. On Tuesday I was on a trip in Olsztyn and Mirow tomorrow you will of Tuesday's trip, we drove to Olsztyn everyone was asleep except teachers, drivers and me I wrote a song already getting closer to the end. I do not have a lot of learning for the weekend so I should stop writing, I can not wait because it will be my first song in English rather than Polish, and I think also you will like it.
Bye tomorrow pleasant evening: *****


Brak komentarzy: