niedziela, 19 października 2014

Break Free

Witam serdecznie tęskniłam się za Wami :*, jak minął tydzień? Mi bardzo szybko jak zawsze . Wiem, że mało przeznaczam czasu dla Was więc chce to zmienić i pogodzić naukę, hotel, muzykę i bloga. :-) Chce się wziąć garść i nagrywać piosenki nie robię sobie nadziei ani sobie ani nikomu, ale mam taki cel chce nagrać swoje covery jak śpiewam i wrzucić na Youtube , na pewno znajdą się osoby którym nie będzie się podobać moja muzyka i mój śpiewa nie martwcie się nie jest aż tak źle z moim głosem tak uważam ja i moi nauczyciele ze szkoły . Nie zapominajcie , że będę w każde wtorki chodzić na klub i tam śpiewać. A dzisiaj jak zawsze o muzyce Stany Zjednoczone i Polska zwariowali na punkcie Ariany Grande  wszyscy o niej mówią jest cudowna , piękna i ma piękny głos to prawda , ona tak szybko wydaje piosenki jak Rihanna nie wiem czemu ? :0 . Ariana jest mi znana z jej dwóch największych hitów ,, Problem'' i ,, Break Free'' piosenki szybko wpadają w ucho , Moje koleżanki znają ją z filmu Victoria znaczy zwycięstwo ja nie oglądałam tego filu więc nie będę się wypowiadać.
Welcome missed out behind you: * how was your week? I very quickly as always. I know that I spend little time for you so want to change and reconcile science, hotel, music, and blog. :-) Wants to get together and record songs do not get your hopes up either themselves or anyone, but I have such a goal he wanted to make her sing cover songs and put on Youtube, I'm sure there will be people that will not be liked my music and my singing is not worry is not so bad with my voice, so I think me and my teachers from school. Do not forget that every Tuesday I will go to the club and sing there. And today, as always, the music United States and Poland gone crazy about Ariana Grande everybody talking about it is wonderful, beautiful and has a beautiful voice that is true, it seems as soon as Rihanna song I do not know why? : 0. Ariana is known to me with her ​​two biggest hits,, problem 'and,, Break Free' song catchy, my friends know it from the movie Victoria mean victory I did not watch this filu so I will not speak.

Brak komentarzy: