piątek, 7 listopada 2014

HELP !!!!!

Cześć wszystkim co tam słychać ? U mnie nie  dobrze zakochałam się w chłopaku ;( , w wakacje pisałam jednym chłopaku nie to sama co z tym chłopakiem . Poznaliśmy się 2 tygodnie temu ma na imię Michał jest  fajny :) i ma dziewczynę :(  to najgorsza rzecz w tym chce mu powiedzieć co do niego czuję i kiedy jestem już gotowa to kiedy go widzę zawsze się zacinam i brakuje mi słów.
Ciągle myślę o nim nie mogę zapomnieć o Michale  chociaż na trochę , już tak dłużej nie mogę ukrywać mojego uczucia do niego ,dlaczego to jest aż tak trudne ? ;( . Chce się z nim spotkać we wtorek i jak się spotkamy to znowu mnie zamuruje ech wszystko jest bez sensu.
Błagam pomocy tylko Wam ufam i wiem , że zawsze mi dobrze doradzicie . JESTEŚCIE MOJĄ OSTATNIĄ NADZIEJĄ :( ;(
Co tu dalej robić nie mam zielonego pojęcia , nawet nie wiem co mam o tym myśleć .To wszystko dzieje się za szybko :(.

Hi all, what's up? For me, well not in love with the boy; (, in the summer I wrote a boyfriend is not the same as this guy. We met two weeks ago, his name is Michael is cool and has a girlfriend :) :( this is the worst thing that wants him say what I feel about him and when I'm ready it when I see it always jerk and I lack the words.
I still think about him I can not forget about Michael though for a bit longer so I can no longer hide my feelings for him, why is this so difficult? ; (. She wants to meet with him on Tuesday and as we meet again I will brick it echoes everything is pointless.
I beg only help you trust and know that I always doradzicie well. YOU ARE MY LAST HOPE :(; (
What to do next I have no idea, I do not know what I think about it .it all happens too fast :(.


Brak komentarzy: