sobota, 29 listopada 2014

Party

Cześć!!! Ale się wybawiłam za wszystkie czasy nareszcie trochę luzu , na dyskotece byli prawdziwi dziejże  nikt w to nie mógł uwierzyć a jednak to prawda rozkręcili imprezę , ja się bawiłam przez 2 godziny tańczyłam , śpiewałam a później jak zawsze nie czułam nóg . Świetnie się bawiliśmy we trojkę  Ja , Oliwia i Dominik jeszcze nigdy nie byliśmy aż tak wykończeni , po imprezie resztkami siła każdy wrócił do domu . Na drugi dzień musiałam jechać do hotelu na praktyki miałam wczoraj bardzo dużo pracy , a jeszcze wrócić do domu i powrotem jechać do dentysty . Dzisiaj mam wolny czas więc dodam dzisiaj dwie notki na mojego bloga.

Zdjęcia z środowej imprezy
Hi !!! But I saved for all time finally some slack, the disco were real dziejże no one could believe it and yet it is true rozkręcili event, I had fun for 2 hours dancing, singing and then, as always, did not feel the legs. Had a great time in the Troika Me, Olivia and Dominic has never been so exhausted after the remnants of the party returned to power every home. The other day I had to go to the hotel at practice yesterday I had a lot of work, and still go home and go back to the dentist. Today I have free time today so I'll add two posts on my blog.

Photos from Wednesday's events



Brak komentarzy: