sobota, 8 listopada 2014

I am

Hello dzisiaj nie mam na nic oprócz siedzenia przed laptopem i dodawać nowych wpisów na bloga,  jutro muszę się uczyć i nie będę miała zbytnio czasu na bloga.  Co do Michała nadal mi na nim zależy, myślę ciągle o muzyce dniami i nocami . Chce napisać nową piosenkę w moim ukochanym języku hiszpańskiej ,jeśli chodzi o melodie do piosenek to niestety będziecie musieli poczekać do wakacji. Teraz mam na głowie szkole hotel, najgorszy jest dla mnie czwartek staje o  godzinie 04:30 jadę  o 07:00 do hotelu i wracam o 12:00 i jestem wykończona, nieraz uda mi się dodać nowy wpis dla Was. Ale i tak będę wchodzić na mojego bloga i tworzyć muzykę.
Miłego wieczoru.
Dzisiejsze fotki sorki jestem zmęczona i nie mam już sił na robienie sobie fotek .

Hello today I do not have anything except sit in front of a laptop and add new entries to your blog, tomorrow I have to learn, and I will not have much time to blog. What to Michael I still care about him, I still about music day and night. He wants to write a new song in my beloved Spanish language when it comes to the melodies to the songs, unfortunately you'll have to wait until the holidays. Now I have to head school hotel, the worst for me is Thursday at 4:30 am going to the hotel at 07:00 and return at 12:00 and I'm exhausted, sometimes I can add a new entry for you. But I'll stand on my blog and make music.
Have a nice evening.
Today's photos sorki I'm tired and I have no power to take a photos.


Brak komentarzy: