środa, 3 grudnia 2014

W poniedziałek miałam jeden dzień wolnego od szkoły , wybrałam się w raz z moją klasą do kina na film pt: ,, Dzień dobry Kocham Cię! '' , romantyczny film o dwoje zakochanych w sobie ludzi spotykających się przypadkowo na ulicy . Wszystkim się podobał film nawet chłopakom  później poszliśmy do KFC, pani pozwoliła nam iść coś zjeść i wrócić samemu do domu , i jak zawsze musi być jakaś przygoda ja i moja klasa wybraliśmy się na spacer po mieście , ja skorzystałam z okazji zrobiłam sobie kilka fotek dla Was abyśmy zobaczyli jak mi miną dzień. Zrobiłam sobie zdjęcia na ławeczce z znanymi osobami , które nie raz odwiedziły i zrobiły coś dobrego dla Częstochowy , niestety musiałam wracać szybko do domu bo było bardzo zimno i na dodatek miałam na drugi dzień nauczyć się na kartkówkę .
Ale i tak było fajnie zapamiętam ten dzień do końca życia .

On Monday I had one day off from school, I went to one of my class to the cinema to see a movie called:,, Hello, I love you! '', A romantic film about two people in love with himself who meet by chance on the street. We all liked the movie even guys later went to KFC, you let us go get something to eat and go home alone, and as always, there must be some adventure me and my class went on a walk around the city, I took the opportunity I took a few pics for we see you as I face the day. I took a photo on a bench with the famous people who have visited and not once did something good for Czestochowa, unfortunately I had to return home quickly because it was very cold, and in addition the other day I had to learn on the quiz.
But it was fun to remember this day for the rest of your life.




Brak komentarzy: