wtorek, 30 grudnia 2014

Zmiana :)

Hej jak Wam minęły święta kochani?  Mi całkiem dobrze codziennie spałam do godziny 10 i czuje się naprawdę  wypoczęta. Coś się wydarzyło w te święta i właśnie chce wam o tym opowiedzieć. W drugi dzień świąt dostałam wiadomość od mojego czytelnika jak ja to zrobiłam,że mam tyle tysięcy wyświetleń i tyle obserwatorów, odpowiedziałam mu najważniejsze to, żeby robił to ci kocha i pisał to co czuje tak też ja tak robię, byłam bardzo zaskoczona tą wiadomością bo nigdy nikt nie pytał mnie o takie rzeczy. Więc pamiętajcie najważniejsze to by być sobą.
Już jutro wszyscy w nocy powitamy Nowy Rok ,każdy wprowadza różne zmiany ja też postanowiłam wprowadzić zmianę na moim blogu dawno tu nic nie zmieniałam i teraz jest na to czas.
Miłego wieczoru :** <3

Hey how you loved the holidays are over? I slept pretty well every day for 10 hours and it feels really relaxed. Something happened in the holidays and just want to tell you about it. On the second day of Christmas I got a message from my readers as I did, that I have so many thousands of views and many observers, I said to him the most important is to do what you love and what you wrote so well I feel as I do, I was very surprised by this news because no one ever asked me about such things. So remember, the most important is to be yourself.
Tomorrow night we all welcome the New Year, everyone introduces various changes I also decided to make a change to my blog not long ago I changed nothing, and now is the time.
Have a nice evening: ** <3


Brak komentarzy: