piątek, 19 grudnia 2014

Jasełka 2014

Cześć wszystkich dawno mnie tu nie było a to dlatego, że od miesiąca przygotowywałam się do Jasełek szkolnych. Ciągłe próby a scenariusz nie był taki prosty jak się to wydawało, ja grałam rolę Maryję, koleżanki z mojej szkoły tańczyły popularny taniec Shakiry Waka -Waka , każdy z zaproszonych gości miał szanse wykazać swoim talentem wokalnym śpiewając razem z nami kolędy.
Nie zapomniałam zrobić kilka zdjęć z dzisiejszego dnia aby Wam pokazać jak przebiegło to świąteczne wydarzenie , już za tydzień Święta i później Sylwester dzięki temu będę miała szanse nadrobić blogowe zaległości .

Hi all long since I was not here and that's because of the month getting ready for school Nativity Play. Continuous attempts a scenario was not as easy as it seemed, I was playing the role of Mary, friends from my school danced popular dance Shakira Waka -Wake, each of the guests had a chance to demonstrate their vocal talent by singing carols with us.
I did not forget to take some pictures of this day to show you how it went Christmas event next week Christmas and New Year's Eve so that later I will have a chance to catch up blogging.



Brak komentarzy: