piątek, 19 września 2014

Birthday :(

Dzisiejszy dzień należy do mnie a powinien , dziś są moje urodziny a dokładnie 17 lat tak w ogóle wszyscy zapomnieli o moich urodzinach , ale to nic i tak będę sama spędzać  mój wielki dzień :( . Przepraszam , że wczoraj nie dodałam nowej notki na bloga przedwczoraj dostałam o godzinie 21:00 telefon od mojej koleżanki mamy jechać jutro rano do hotelu , byłam tą wiadomością bardzo zaskoczona :0. Pojechałam więc z nią i miałyśmy praktyki od 08:00 do 12:00 byłam bardzo zmęczona kiedy wróciłam do domu posprzątać dwa duże korytarze to nie jest łatwe :( . I jeszcze nauka myślałam , że się wykończę ale jakoś dałam radę :) . Jeśli chodzi o jutro to chce czas jutrzejszy na dodawaniu notek o muzyce na bloga i nic mi w tym nie przeszkodzi  . :)
Paa :)))))

This day belongs to me and should, today is my birthday and exactly 17 years anyway everyone forgot my birthday, but it's still the same I'll spend my big day :(. Sorry that yesterday I added new posts on the blog yesterday 21:00 I got a call from my friend, we have to go tomorrow morning to the hotel, I was very surprised by this news: 0. so I went with her and we had practice from 08:00 to 12:00 I was very tired when I got home to clean up two large corridors is not easy :(. and yet science, I thought to finish them but I gave advice :). Regarding tomorrow tomorrow he wants time to add notes about the music blog and I'm including not stop. :)
Bye :)))))


Brak komentarzy: