piątek, 12 września 2014

Przykrość

Dawno mnie tu nie była a to przez to , że mam dużo nauki i lekcji stąd ten brak czasu na bloga ;(. Jest mi przykro bo chłopaki z mojej klasy Dominik i Oskar mnie nie lubią mnie oprócz Martyny , Iwony i Sandry one jedne mnie lubią i rozumieją <3 . Nie rozumiem za co oni mnie nie lubią , bo jestem kujonem  , nie chodzę na wagary i nie uciekam ze szkoły to jest moja wada za , którą nikt mnie nie lubi , nie mogę przestać śpiewać codziennie śpiewam kiedy tylko słyszę muzykę czy to jakiś znak sama już nie wiem . Jedno tylko wiem chłopaki mnie nie cierpią a dziewczyny lubią dziwne :/ . Będę śpiewać , a jeżeli komuś się to nie podoba to nie musi mnie słuchać , już wiem co zrobię za rok ale nie chce zapeszać :)
:***
Once upon a time I was not here and it's because I have a lot of learning and lessons hence the lack of time to blog, (. I'm sorry because the guys in my class Dominik and Oscar do not like me except me Martyna, Iwona and Sandra are some like me and understand <3. do not understand what they do not like me because I'm a nerd, I do not go on truancy and running away from school it is my fault for which no one likes me, I can not stop singing every day I sing whenever I hear music or is itself a sign I do not know. One thing I know you guys hate me and the girls like strange:. / I will sing, and if someone does not like it does not have to listen to me, I know what I'll do next year but do not want to jinx :)
***

Brak komentarzy: