środa, 17 września 2014

Thank You !

Cześć co tam? Na początku chciałam podziękować za te miłe komentarze i za odwiedzanie mojego bloga JESTEŚCIE CUDOWNI <3  wiem , że to zagrzmi dziwnie ale jesteście jednymi którzy we mnie wierzą i moje możliwości każdy powie przecież masz rodziców  ale jednak wy mnie bardziej spieracie za to jestem Wam wdzięczna ja też Was wierzę . Macie racie nie muszę być jak inne dziewczyny jestem sobą  , nie będę przejmować się krytyką ja  mam celu , a niektóry nie mają i krytykują innych a to życiu nie chodzi . Życzę wszystkim samych sukcesów i żebyście nie zapominali realizować swoich marzeń . Jutro dodam nową notkę o muzyce . :**
Hey, what's up? At the beginning I wanted to thank you for your kind comments and for visiting my blog ARE WONDERFUL <3 I know it's strange roar but you are among those who believe in me and my abilities every parent will tell you, after you but still you made ​​me more Spier for that I am grateful to you I can you believe it. You do not have installment to be like other girls I'm me, I will not worry about the criticism I have to, and do not have a certain and criticize others and that life is not. I wish you all every success and that you do not forget to realize their dreams.
Tomorrow I'll add a new note of music. **

Brak komentarzy: