sobota, 6 września 2014

Hotel

Witam !!! Wczorajszej notce wspomniałam , że będę miała praktyki w hotelu  i dzisiaj chce Wam co ja tam w ogóle mam robić ;) . W każde czwartki będę jeździć na praktyki zawodowe do hotelu który nazywa się ,, HOTEL PATRIA" blisko Jasnej Góry nigdy nie byłam w hotelu więc nie wiem co może mnie spotkać ? :/ Ale to nawet dobrze , że mam praktyki zawodowe bo przynajmniej nauczę dużo rzeczy , które przydadzą mi się w życiu i też będę miała czas na bloga . Już nie mogę się doczekać pierwszej praktyki a oto hotel  Patria. Jak się Wam podoba , dla mnie super . :)
Hello !!! Scrap mentioned yesterday that I had a practice in the hotel and today what I want you there at all I do;). In every Thursday I will ride an apprenticeship to the hotel which is called,, HOTEL Patria "close to Jasna Gora I've never been in the hotel so I do not know what could happen to me?: / But it's even good that I apprenticeships because at least I will learn a lot of things that will be useful to me in my life and I also had time to blog. already can not wait for the first practice and behold, Hotel Patria. How do you like it, great for me. :)


Brak komentarzy: