piątek, 5 września 2014

Podsumowanie tygodnia

Cześć wszystkim jak tam po rozpoczęciu nowego roku szkolnego dla niektórych osób ? Powiem szczerze nigdy aż tak nie byłam zadowolona ze szkoły :0, cieszyłam się kiedy była szkoła ale teraz to za bardzo. Przyszli do mojej szkoły nowi uczniowie mili przyjacielscy  super ludzie :) , jestem bardzo zadowolona nareszcie  będę miała praktyki w hotelu :) . Oglądałam zdjęcia w internecie i naprawdę fajny hotel , jeżeli chodzi o prace w hotelu to chciałabym pracować w Warszawie a nie Częstochowie , jak na razie nie ma co planować na zapas .  A tak zaczynam się uczyć możecie zobaczyć na zdjęciach:). 
Jutro opowiem więcej o hotelu :)
Hi all, how was the start of a new school year for some people? To be honest never like I was not satisfied with the school: 0, was glad when I was a school but now it's too much. They came to my school new students a super nice friendly people :) I'm very happy I finally had a practice in the hotel :). I watched pictures on the internet and a really nice hotel when it comes to work at the hotel I would like to work in Warsaw and Czestochowa not, as so far there's no plan to spare. And so I start to learn you can see in the pictures :).
Tomorrow I will tell more about the hotel :)



Brak komentarzy: