sobota, 12 lipca 2014

DJ

Witam często mnie tutaj nie ma , a to wszystko za sprawą , że nie mam czasu. ;( Albo gdzieś jadę albo muszę coś zrobić, bo ktoś mnie prosi jednym słowem MASAKRA :P. Od dłuższego czasu zastanawiam się czyby , nie nagrać swojej własnej piosenki, a mianowicie  mam myśli o stworzenie swojej własnej muzyki , miksowanie  muzyki . Techno coś w stylu popu ,szybkie piosenki do słuchania i tańczenia. A oto właśnie przed Wami moje małe studio nagraniowe , niestety budżet nie pozwala mi na to, żebym pojechała do Warszawy , aby nagrywać w prawdziwym studiu . ;(
Chce być  didżejką :)

Hi I often is not here, and it's all thanks to that I have no time. , (Or somewhere or I'm going to do something, because someone asked me one word MASSACRE: P. From a longer time, I wonder whether he does not record his own songs, and I thought about Mianowice Storz your own music, mixsowanie music. Techno something like pop, fast songs for listening and dancing. and here is just in front of you my little recording studio, unfortunately budrzed not allow me to do this, I went to Warsaw to record in a real studio.; (
He wants to be a DJ :)


Brak komentarzy: