wtorek, 29 lipca 2014

Lato Zet i Dwójka w Toruniu

Co za emocje wspaniałe występy gwiazd, w niedziele podekscytowana  czekałam na występ Margaret, Liberta i Natalii Szroeder :). Margaret zrobiła na mnie bardzo duże wrażenie , w pierwszym momencie ją nie poznałam, ale kiedy zaczęła śpiewać swój utwór ,, Thank you very much'' to wiedziałam , że to ona. :) Śpiewała bardzo ładnie i tak trochę cichutko, nie szkodzi :) , występ się udał . Również Natalii i Liberta jak zawsze cudownie wyglądają razem na scenie <3 . Co do wszystkich występów , jeżeli się nie mylę to chyba Claydee śpiewał z plejbeku o ile się nie mylę ? Ważne , że wszystko poszło dobrze :) , a już za tydzień kolejna trasa koncertowa Lato Zet i Dwójki w Koszalinie, jest mi trochę przykro , bo sama chciałabym tam być :(

What emotions wonderful performances of stars, Sundays excitedly waited for the appearance of Margaret, Liberta and Natalia Szroeder :). Margaret I was very impressed, at first I did not recognize her, but when she began to sing his song, Thank you very much'' is, I knew it was her. :) She sang very nicely and so little quietly, never mind :), performance was a success. Also, Natalia and Liberta as always look wonderful together on stage <3. What to all appearances, if I'm not mistaken it's probably Claydee sang plejbeku if I'm not mistaken? It is important that everything went well :), and next week another summer tour Zed & Twos in Koszalin, I'm a little sad, because I would like to be there: (



Brak komentarzy: