środa, 23 lipca 2014

Sad :(

Witajcie dzisiaj od rana strasznie się czuję , to na pewno przez tą pogodę w Częstochowie raz pada raz nie pada . :(  Dzisiaj trochę szukałam w internecie jak dodać zdjęcia do piosenki na YouTube i właśnie dowiedziałam się ,żeby dodać zdjęcie do piosenki muszę ściągnąć z internetu specjalny program . :( Nie mam uprawnień do ściągania plików i będę teraz musiała męczyć chłopaka mojej siostry, aby mi zainstalował program . Dzisiaj sobie odpuszczę , bo bardzo źle się czuję :(  A jeśli chodzi o mojej piosenki zmiksowane to już są ocenione i jest dobrze , więc nie ma czym się przejmować :)
Cześć!!!

Welcome to today in the morning I feel awful, it certainly by the time the weather in Czestochowa time it rains it does not rain. : (Today I was looking for some online how to add pictures to the song on YouTube and just learned to add a picture to the song I have to download a special program from the internet.: (I do not have permission to download files and will now have to bother my sister's boyfriend to me installed the program. forgive myself today, because I really feel bad: (and as for my song mixed is already rated and well, so there is nothing to worry about :)
Hi there!



Brak komentarzy: