niedziela, 27 lipca 2014

I Love Music

Na pewno jesteście wszyscy zaskoczeni zmianą na moim blogu . Dzisiaj rano rozmawiałam z moją mamą na temat ,, Mojej Miłości Do Muzyki"" piszę to słowo z dużych liter i w cudzysłów , ponieważ jest to bardzo ważne słowo w moim życiu <3. Wracając do tematu rozmawiałyśmy i mama powiedziała mi zapamiętaj , ,,jeżeli kochasz tak bardzo muzykę to nie przestawaj ją tworzyć i kochać " . Nie przepuszczałam , że kiedykolwiek to powiem chcę krzyknąć  do całego świata ,, KOCHAM MUZYKĘ CAŁYM SWOIM SERCEM". Aktorstwo nadal kocham i nadal będę kochać ależ oczywiście , ale jednak muzykę bardziej , dzięki muzyce staje się lepszym człowiekiem czuję to :) Kochani  jutro prawdo podobnie może mnie nie być na blogu , więc notkę jutrzejszą napiszę dzisiaj a opublikuje jutro będzie osobie , którą zna cały świat. :)
Dobranoc :*

For sure you are all surprised at the change in my blog. This morning I talked with my mom about, My Love For Music "," write the word with a capital letter and in quotation marks , because it is a very important word in my life <3 Returning to the topic we talked and I remember mama said, if you love so much music that does not stop her and make love. "There permeability that whenever I say I want cry out to the whole world, I LOVE MUSIC AROUND YOUR HEART". I still love acting, and I will love but of course, but still the music more, thanks to the music becomes a better man I can feel it :) Dear tomorrow probably like me can not be on the blog, so tomorrow I will write a note today and tomorrow will publish a person that knows the whole world. :)
Good night: *


Brak komentarzy: