wtorek, 15 lipca 2014

Work Work !

Cześć jestem na siebie zła na pewno pytacie ,, dlaczego? '' . Wczoraj zaczęłam tworzyć muzykę miałam już nagrana piosenkę , aż tu nagle klapa muzykę prze przypadek usunęłam . :(  Nie mogę w to uwierzyć jak mogłam to zrobić  cóż zrobić wypadki chodzą po ludziach . Korzystając z wolnej chwili szukam w internecie fajnych podkładów muzycznych , nie chce nikomu kraść piosenek, bo było by to nie ferm . Wolę sama tworzyć niż kraść , teraz spadam bo mnie praca w domu goni ,a jeszcze mam w planach dzisiaj komponować muzykę . I nie zasnę jeśli tego nie zrobię dzisiaj  wiec miejmy nadzieję , że wszystko się uda .
Narka do jutra. :)

Hi I'm angry at you for sure you ask why? ''. Yesterday I started making music I had already recorded a song, all of a sudden flap removed the music PRZE case. : (I can not believe how I could do what I do accidents happen. Use of free time on the internet looking for nice background music, I do not want anyone to steal songs, because this would be no farms. Prefer the same form than to steal, now I'm out because I work at home chasing, and even today I have plans to compose music. and I will not sleep if I do not do today, so hopefully it will all work out.
See you tomorrow. :)


Brak komentarzy: