wtorek, 1 lipca 2014

Zagubiona - Song

Dzień dobry! Już skończyłam pisać moją piosenkę, chociaż nie miałam zbytnio dużo czasu, żeby ją pisać. A teraz chce Wam pokazać efekt mojej pracy, uwielbiam muzykę więc pisanie piosenek to dla mnie czysta przyjemność.  Może w dalekiej przyszłości odważne się i zaśpiewam piosenkę , a później opublikuję na You Tubę. :)

Kolejny dzień, kolejna noc , kolejna nadzieja, która nie da mi spać.
A ja ciągle w okno patrzę, w którym wyobrażam sobie Ciebie . A już nie 
wiem co mam robić? Uciekam przed światem zamykając się w sobie już nie myślę jak to będzie
          
     Ref:  Nie mam sił by biec pomóż mi ja się gubię , w tym świecie jestem zagubiona i już nie wiem co mnie spotka.Zostaw mnie samą,wiem co robię to jest za trudne by zrozumieć by to czuć.
Widziałam Cię a ty odeszłeś nawet odwróciłeś wzrok.
Proszę zostaw mnie , to co nigdy nie wróci  czasem są w życiu 
wzloty i upadki , ale tak już musi być . Więc chce ,żebyś wiedział
jedno słowo żegnaj już .


Wiem za krótkie , ale pisałam to co czuje a teraz wybaczcie ale muszę znikać pa . Miłego wieczoru :)


Brak komentarzy: