sobota, 26 lipca 2014

Źle , Źle , Źle :( :(

ŹLE, ŹLE ŹLE WSZYSTKO ŹLE :(((  Już się tak cieszyłam byłam taka szczęśliwa a tu co nic , cała moja praca poszła na marne obiecałam Wam, że dodam do internetu moje własne wykonanie , a jak na złość wszystko poszło nie tak :( Teraz wszyscy napiszecie w komentarzach , że zawiedliście się na mnie :( , czy ja tak dużo od życia wymagam??? Chciałam tylko dotrzymać składanej obietnicy i Wam pokazać co stworzyłam sama . :((((
Teraz wszyscy mnie znienawidzicie :((((((((((((((((((((((

WRONG, WRONG WRONG WRONG ALL: (((It was so happy I was so happy and here to nothing, all my work in vain I promised you that I will add to the internet my own performance, and as the anger everything went wrong: (Now all you write in the comments that have failed on me (if I so much of life I require? folded I just wanted to keep his promise and show you what I created myself.: ((((
Now we all hate me   :((((((((((((((((((((((

Brak komentarzy: