środa, 6 sierpnia 2014

Blue Bow

YES YES YES !!! Nareszcie się udało czy musiałam tak długo czekać na ten moment , właśnie opublikowałam na YouTube moją pierwsza piosenkę :) . Jestem z tego tak szczęśliwa mam nadzieje , że wszystkim się podoba moje dzieło , nie będę miała dużo wyświetleń ani łapek w górę , ale mówi się trudno ważne , że się starałam i dotrzymałam obiecanej obietnicy , którą prze Wami złożyłam . Fajnie byłoby mieć 82 127 337 tyle wyświetleń , ale to niemożliwe ;( . Ma moim blogu będę opublikowała moją muzykę nie tylko innych wykonawców. Jeśli będę miała jutro czas to ściągnę z internetu rożne efekty muzyczne i dalej tworzyć.
Pa :)
YES YES YES !!! Finally succeeded if I had to wait so long for this moment, just published a YouTube my first song :). I am so happy with this I hope everyone likes my work, I will not have a lot of views or feet up, but that's tough it's important that I tried and kept my promise promise that I submitted provided for you. It would be nice to have 82 127 337 many views, but it's impossible; (. Has my blog I published my music not only other artists. If I have time tomorrow I download from the internet is a different musical effects and continue to create.
Bye :)


Brak komentarzy: