czwartek, 21 sierpnia 2014

Rihanna - Talk That Talk ( DJ Diamond)

Heey , kamień z serca mi spadł właśnie dzisiaj wysyłam moją zremiksowaną piosenkę Rihanny :) . Miksowanie zajęło mi 2 dni i dzisiaj właśnie wysłałam jej moje demo mam nadzieję , że jej się spodoba :/ , Tak bardzo się boję bo Riri jest profesjonalistką i zna się na muzyce , nie chce jej ani piosenek ranić , ale moim największym marzeniem jest aby Rihanna powiedziała ,, TAK PODOBA MI SIĘ" . Nigdy nikt mi nie powiedział mi jestem z ciebie dumny , dobra robota NIGDY dlatego to ma dla mnie takie wielkie znaczenie . Trzeba być dobrej myśli , najgorsze jest to , że mam podwyższona  temperaturę i nie mogę nic robić dziwne , że mam siłę dodać notkę na bloga . :)
Cześć trzymajcie się :)

Heey, a stone fell from my heart just today I send my remixed Rihanna's song :). Mixing it took me two days and today just sent her my demo I hope she likes it: /, I'm so scared because Riri is a professional and knows his music, I do not want to hurt her or the songs, but my biggest dream is to Rihanna ,, said YES LIKE I DID. "no one ever told me I'm proud of you, well done NEVER because it is for me such great importance. need to be of good cheer, the worst part is that I have increased the temperature and can not do anything strange that I have the strength to add a note on the blog. :)
Hey, hold on :)


Brak komentarzy: