czwartek, 21 sierpnia 2014

ill :(

Tak jak poprzedniej notce wspomniałem jestem chora mam wysoką temperaturę :(, wszystko mnie boli , boli mnie gardło , mam katar i kaszel. :( . Na nic nie mam ochoty mam ochotę położyć się do mojego ciepłego łóżeczka i spać :) . Dzisiaj nie będę Wam dużo opowiadać bo nie mam sił wybaczcie mi wynagrodzę Wam to . Teraz Was przepraszam ale muszę się położyć , a oto wczorajsze zdjęcia ze spaceru w alejach pod Jasną Górę , jeszcze wtedy się dobrze czułam . Pa miłego wieczoru : *** buziaki

Just as the previous note I mentioned I was sick I :( heat, everything hurts, sore throat, runny nose and cough have. :(. For anything I do not feel I want to put into my warm beds and sleep :). Today will not be tell you much because I have no power forgive me you reward it. now you sorry but I have to lie down, and here's yesterday's photo from a walk in the alleys of the Jasna Gora, even if I felt good. Pa pleasant evening: *** Kisses


Brak komentarzy: