środa, 27 sierpnia 2014

Selfie

Cześć jak tam? Ja dzisiejszy dzień spędziłam bardzo dobrze , dziś rano poszłam zanieść potrzebne dokumenty do szkoły jak zawsze musi mnie spotkać jakaś niespodzianka i była nią spotkanie mojej sąsiadki czyli mojej koleżanki Karoliny . Dziwnie się na mnie patrzała nie wiem czemu ? :( , znowu się powtarzam ale nie mogę przestać myśleć o tym chłopaku , a najgorsze jest w tym rzecz , że mój kolega ze szkoły ciągle za mną chodzi wydzwania do mnie po 10 razy dziennie MASAKRA :((((. I co mu powiem sorry Łukasz kocham innego sama już nie wiem . Nie wiem czy już wiecie, ale wielkimi krokami zbliża się gala MTV EMA 2014  Glasgow w Szkocji , ja na tym wielki wydarzeniu jak zawsze nie będę :( . W następnej notce napiszę o gali :)
Dobranoc :*

Hey, how is it? I spent this day very well, this morning I went to take the necessary documents to the school as it must always meet me a surprise and it was meeting my neighbor or my friend Carolina. Oddly viewed at me I do not know why? :(, I repeat again but I can not stop thinking about the boy, and the worst is the point that my colleague from school still for me it's been calling me 10 times a day MASSACRE: ((((. And what did I say sorry Luke loved another she do not know. do not know if you know, but looming large gala MTV EMA 2014 in Glasgow, Scotland, I at this great event as always I will not :(. at next note to write about the gala :)
Good night: *


Brak komentarzy: