niedziela, 31 sierpnia 2014

Czekam na Ciebie

Czekałam na ten moment cały tydzień a wyszło jak zawsze czyli nie dobrze :( , zauważyłam jedną  rzecz u mnie , na pewno spytacie się jaką ???.  Ja w ogóle nie mam szczęścia do ludzi , wczoraj weszłam na moją pocztę e-mail i dostałam powiadomienie , że mam 50 wiadomości i zaproszeń na Facebooku a tydzień temu wchodziłam na jego . A dlaczego nie chce wchodzić na Facebooku bo są tam sami ludzi którzy mnie oszukują i nie mówię tu o dorosłych , nie wiem co ja im zrobiłam , wracając do tematu jak wcześniej wspomniałam czekałam na spotkanie z chłopakiem z kościoła . Specjalnie ładnie się ubrałam i pomalowałam  dla niego , poszłam do kościoła z optymistycznym nastawieniem , że go zobaczę i w końcu z nim porozmawiam a jego nie było :( . Nie przyszedł miałam ochotę iść do domu i zamknąć się w pokoju ciągle o nim myślałam , ale moja mama mnie pocieszyła i powiedziała mi , że jeszcze nie raz się zobaczymy i porozmawiamy ze sobą . Może się zobaczymy za tydzień jedno tylko wiem teraz już się nie boję nawiązać z nim jaki kol wiek kontakt . ;) :*I've been waiting for this moment all week and came out as always that is not well :(, I noticed one thing with me, I'm sure that you ask the ???., I did not have luck to the people, yesterday I went to my e-mail and I got notification that I have 50 messages and invitations on Facebook and a week ago I entered on his. and why does not want to enter on Facebook because they are there people who cheat me, and I'm not talking about adults, I do not know what I did to them, back to the topic as I mentioned before I've been waiting for a meeting with her boyfriend out of the church. Specially nicely dressed and I painted for him, I went to church with the optimistic attitude that I see him and finally talk to him and he was not :(. did not come I wanted to go home and close the in the room still thinking about it, but my mother consoled me and told me that yet again we see each other and talk to each other. might be seeing for a week only one I know now I'm not afraid to engage him how col age contact. ,) *



Brak komentarzy: