poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Motyle w brzuchu :/

Cześć co tam słychać? Nie uwierzycie co mi się wczoraj przydarzyło:). Wczoraj jak w każdą niedzielę poszłam z rodzicami i siostrą do kościoła , aż tu nagle pojawił się on <3. W kościele był super przystojny chłopak spodobał mi się , siedzieliśmy razem w jednej ławce:). Nie mogłam się przestać na niego patrzeć a widzę go już drugi raz na oczy , patrzał się na mnie  ciągle o nim myślę nawet zaczęłam za nim tęsknić . Nie wiem jak ma na imię ;( teraz bardzo tego żałuje , że się pierwsza do niego nie odezwałam :(. Chce go jeszcze zobaczyć i z nim porozmawiać , chyba się w nim zakochałam ??? :( . Boje się a jak on ma dziewczynę ??????? . Serce by mi pękło gdyby miał dziewczynę , płakała bym całymi dniami i nocami . Nie wiem co mam robić ?  Może i on czuje to samo co ja do niego????  BŁAGAM POMOCY , CO MAM ROBIĆ??????????

Hey, what's up? You will not believe what happened to me yesterday :). Yesterday, like every Sunday I went with my parents and sister to church, all of a sudden he appeared <3. The church was super handsome boy I liked, we sat together on the same bench :). I could not stop to look at him and see him for the second time on the eyes, looked at me still think of him as I started to miss him. I do not know his name; (now very much regrets that he first spoke to him not :(. Wants to see him again and talk to him, probably in love with him ??? :(.'m Afraid and as he has a girlfriend? ??????. heart would burst if I had a girlfriend, I cried all day and night. do not know what to do? Maybe he feels the same as me to him ???? begs HELP, wHAT DO I dO ?? ????????


Brak komentarzy: