poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Szczęśliwe Życie

Cześć, chce Wam przedstawić mój rap o moim życiu mam nadzieję , że się Wam spodoba :)

Elo! To jest krótka historia o moim dawnym życiu , więc słuchaj i zrozum jedną ważną rzecz , to zaczynamy opowieść.
Często zastanawiałam się czy nie które rzeczy są potrzebne. Te głupie słowa niszczą Cię i ranią Cię.
Życie nie zawsze było nie fer,  nie fer.
Kiedyś byłam zamknięta w sobie , trzy lata życia dawałam sobie . Ludzie są źli to prawda!!! , szukają w Tobie pretekstu by Cię zniszczyć. A ty się nie podawaj , powiedź  STOP !!!.
Ref: Bo szczęśliwe życie jest wtedy kiedy umiesz się cieszyć,  każdą piękną chwilę odrzuć złe smutki. Nie przejmować się bzdurami które niszczą. Zrozum to człowieku.
Nadszedł dzień  powiedziałam DOŚĆ!!! Dawałam wszystko aby wejść na szczyt, a tu jak zawsze chora zazdrość ludzi. Dostałam nożem w prosto w serce,  chwila załamki to normalne.
Ref: W życiu trzeba zawsze pochodzić pozytywnie do wszystkiego to co masz.  Mam nadzieję , że rozumiesz ten morał  który tutaj krwi .
I pamiętaj , że zawsze górą jesteś , to dla ciebie YO.



Brak komentarzy: