wtorek, 12 sierpnia 2014

Classical Music

Cześć co u Was? Ale wczoraj zaskoczyłam swojego lekarza :) , jak już mówiłam byłam wczoraj u lekarza na wizytę kontrolną. No i wiadomo doktor się pytał mnie jak się czuję czy wszystko jest dobrze, mam różne problemy jestem nerwowa nie będę to przed Wami ukrywać , i tak rozmawialiśmy aż doszliśmy tak przypadkowo do tematu muzyki . Pan doktor się spytał ,, Jaki lubisz słuchać gatunek muzyki "? Na to ja ,, Lubię słuchać POP , R &B , ROCK , DANCE,RAP, I Muzykę Poważna czyli Classic , a pan na to ,, Muzykę Poważna ??? :-/ , A ja : Tak Muzykę Poważną . To powiem ci szczerzę,że zaskoczyłaś mnie mało spotykam ludzi którzy lubią słuchać muzykę poważną " I tak dalej i tak dalej rozmawialiśmy Pan doktor zaproponował mi abym słuchała muzyki utworów Johann Sebastian Bach nigdy nie słuchałam jego utworów , słucham Fryderyka Chopina , Mozarta i Antoniego Vivaldi ,a teraz zacznę słychać Bacha .
Hi how are you? But yesterday I surprised her doctor :), as I said yesterday I was at the doctor for a check. Well, you know the doctor asked me how I feel if all is well, I have various problems I'm nervous I will not hide it in front of you, and so we talked until we got this chance to theme music. The doctor is asked,, What genre of music do you like to listen to? "This I,, I like to listen to the POP, R & B, ROCK, DANCE, RAP, and Music Serious or Classic, and you say,, Music Serious ???: - /, I: so serious music. This will tell you frankly that you surprised me a little meet people who like to listen to classical music "and so on and so forth the doctor spoke to suggested me to listen to music tracks Johann Sebastian Bach never listened to his songs, listen Frederic Chopin, Mozart and Antonio Vivaldi, and now I'll start you can hear Bach.




Brak komentarzy: