poniedziałek, 11 sierpnia 2014

New Life???

W piątek wieczorem dowiedziałam się rzeczy która mnie przeraziła , moja mama dostała propozycje pracy w Niemczech ;( , niektórzy powiedzą i co z tego to dobrze a dla mnie to coś strasznego nie chce aby mnie mama zostawiała. Myślałam o tym przez cały weekend  i postanowiłam , że i ja chce wyjechać do Niemiec moja mama też była za tym , chciałabym tam wyjechać nie żeby nie było kocham moją ojczyznę POLSKĘ , ale dużo tu się dzieje a tam może by było mi lepiej . Tak naprawdę to marzę o tym aby mieszkać w Stanach Zjednoczonych w Los Angeles od zawsze było to moje najskrytsze marzenie , po prostu bardzo chce wyjechać do Niemiec za rok będę miała 18 lat i już dorosła więc mogę tam pracować , zobaczymy jak to dalej będzie .
Muszę znikać bo idę do lekarza pa miłego dnia :*****
On Friday evening, I learned things that scared me, my mom got offered a job in Germany (some say and what is good and for me it does not want something terrible to my mother she left. Thought about it all weekend, and I decided that I want to go to Germany, my mother was also behind this, I would not go there so it was not love my homeland POLAND, but a lot is going on and there may be better I was. actually, I dream about it to live in the United States Los Angeles has always been that my deepest dream, I just really want to go to Germany for the year I was 18 years old and already an adult so I can work there, see how it will continue.
I have to disappear because I go to the doctor pa nice day: *****



Brak komentarzy: