niedziela, 31 sierpnia 2014

Bye Summer

Witam Was cieplutko , jutro rozpoczynamy nowy rok szkolny bardzo się cieszę z powrotu do szkoły :) . Tęskniła za szkołą i za nauką  jestem podekscytowana bo zaczynam naukę w nowej szkole ale w tym samym budynku , dostałam od nauczycieli nowe zadanie mam jutro iść do pocztu sztandarowego . Jest to dla mnie ogromny zaszczyt brać udział w tym wydarzeniu czuje się taka wyróżniona , trochę szkoda ,że już koniec wakacji ,nic nie twa wiecznie. Wakacyjnym hitem który często słuchałam i oglądałam w telewizji i internecie piosenka  Kasia Popowska -Przyjdzie Taki Dzień. Moim zdaniem jest to fajna , spokojna i łatwo wpadający w uchu piosenka , zawsze kiedy będę ją słuchać będzie mi się kojarzyć z wakacjami 2014 . Teraz jestem odprężona skubię słonecznik i oglądam Miodowe Lata .
Miłego wieczoru :****
Greet you warmly, tomorrow we begin a new school year I am very happy to be back in school :). She missed school and the teaching I'm excited because I start teaching at a new school but in the same building, I got a new job teachers have tomorrow to go to the color guard. It is a great honor for me to participate in this event feel so honored, little pity that already end of the holiday, nothing twa forever. Holiday hit that often listened to and watched on TV and the internet song Kasia Popowska -Przyjdzie This Day. In my opinion this is a cool, calm and easy ear-catching song whenever I hear it I will be associated with a holiday in 2014. Now I am relaxed nibble sunflower and watch Honey Years.
Have a nice evening: ****


Brak komentarzy: