sobota, 30 sierpnia 2014

Zabiegana

 Hej co tam? U mnie dobrze ale często jestem zabiegana , ciągle gdzieś jeżdżę załatwiać sprawy związane ze szkołą i nie tylko. Nie zapominam też o przyjemnościach :), od pewnego czasu jest moda na kolczyki ,, ślimaki' , bardzo  podobają mi się tę kolczyki . W środę kiedy byłam na zakupach zauważyłam jedną parę w sklepie i pomyślałam , że muszę je mieć . Dużo dziewczyn nosi takie kolczyki i udało mi się je zdobyć i właśnie chce Wam pokazać . Nie żebym nie było NIE JESTEM ŻADNĄ SZAFIARKĄ tak jak uważa moja siostra . Siostrzyczko nie jestem szafiarką . A Wam jak się podobają moje nowe kolczyki , nie wiem czy ktoś to zauważył , ale zmieniłam stronę na moim blogu teraz chyba jest lepiej . ;)
Hey what's up? For me well but often I am the busy, constantly driving somewhere to do things associated with the school and beyond. Do not forget also about the pleasures :), some time is fashion earrings,, snails', really I like the earrings. On Wednesday, when I was shopping I noticed a few in the shop and I thought that I must have them. A lot of girls wearing the earrings and I was able to get it and just want to show you. Not that I was not I AM NOT ANY SZAFIARKĄ like my sister thinks. Sis I'm not szafiarką. And how you like my new earrings, I do not know if anyone noticed, but I changed my page on my blog now is probably better. ;)



Brak komentarzy: