wtorek, 5 sierpnia 2014

I wonder :p

Zczęłam notować na kartce melodie  do których chce stworzyć muzykę , ale jak to ja zawsze coś mi nie pasuje i muszę coś dodać :) Nie wiem jaką melodie dodać aby muzyka nie była nudna i bardzo krótka , teraz właśnie się przekonałam , że praca didżeja nie w cale tak prosta jak się wszystkim wydaje :( . Wszystko mam w moim specjalnym zeszycie , w którym pisze piosenki i zapisuje melodie wole wszystko mieć w jednym miejscu , niż porzucane wszędzie . Oglądam teraz trasę koncertową ,,MaRiny HARDBEAT TOUR 2012'' , dużo jest tu zremiksowanych jej piosenek . Przyznam się szczerze fajnie tak by było grać na prawdziwej scenie i być doceniamy prze innych , ach te marzenia :p.
Pokarze Wam mój zeszyt , który jest dla mnie bardzo ważny nie wiem co by się stało jakbym go zgubiła ;(

I started to write down on a piece of tunes to which he wants to make music, but I always something does not fit me and I have to add something :) I do not know what tunes to add to the music was not boring and very short, just now convinced that the work of the DJ not inches as simple as it all seems: (. everything I have in my special notebook in which he writes songs and writes melodies prefer to have everything in one place, than dropped everywhere. watching tour now, marina Hardbeat TOUR 2012'', much is here remixed her songs. admit frankly so would be cool to play on a real stage and be appreciated PRZE other, oh, those dreams: p
'll Show you my book, which is very important to me I do not know what would have happened if I had lost; (



Brak komentarzy: